2012. december 14., péntek

WHAT?

Ez a hét nagyon betett nekem.. Először is kedden folyamatosan abba voltam, hogy szerda van.. 20 percenként rádöbbentem, hogy ja, mégse.. Ezért is lett olyan a Fashion Club- os posztom, amilyen lett..:D
Szerdán DÖK gyűlés is betett, komolyan nem tudom miért, de megkavart.:D
Tegnap azon voltam, hogy már péntek van, ma pedig full azt hittem hogy szerda. Azt hiszem kicsit elvagyok tájolva..  Legalább ma jól kialudtam magam, tiszta ideg voltam miatta, először is reggel elaludtam, kemény 20 percem volt arra, hogy összekészüljek, és már ment is a busz. (amit sikerrel lekéstem)
Aztáán 4 körül nekiálltam meg nézni az új "A holló"-t , de sikeresen elaludtam rajta, 7körül ébredtem fel, és az előbb döbbentem rá, hogy már nem 7körül van, hanem 10 is elmúlt.. Szóval el is köszönök, csak gondoltam elmondom a tehetségemet..:D Szaladok fürödni, aztán bevágódok az ágyba, mert holnap suli... Szerencsére korizni is megyünk.:)

Na jóéjt mindenkinek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése