2012. október 26., péntek

1 szuper napom.:))

Sziasztook.:))
Bocsi, hogy mostanában nem posztoltam, csak nemigazán van rá időm.:s:s na de erre is szakítunk.:D
Gondoltam elmesélem nektek, hogy milyen napom volt ma.:))
Nyilván azért gondoltam mára, mert állati jó volt.:DD
Hát ott kezdem, hogy reggel, vagyis inkább délelőtt a Vetésibe voltunk laborozni.:DD
Nyilván ez is szuper volt, a kísérletezések, stb...:DD
Na aztán gyorsan vissza a sulihoz, hamar egy ebédelés, és már szálltunk is fel a másik buszra, ami kivitt minket az arénához.:DD
Pályaválasztási bemutatóra mentünk, ahol a közelben lévő hangadó iskolák standjai vártak minket, sok sok szórólappal..:DD persze kampányolnak h őket válasszuk..:DD A nagy színpadon fodrászbemutató volt, lehet h más is de igazából majdnem minden időmet a grafológusnál töltöttem, akinek ugye az a dolga, hogy az írásodból elmondja milyen vagy.. Hát ez nálam is, mint másnál, teljesen sikerült.:))
Lehet, hogy nem csak jó dolgokat mondott rólam, (sőt még valami örökölt betegséget is mondott) de nagyon feldobta a napomat ez a hölgy is, és persze a herendi 8. évfolyam, akikhez jártam énis.:DD
Szóval nagyon jó volt őket látni.. :)) (Imádom őket).
Velük is rengeteg időt töltöttem ott el, vagyis leginkább csak velük voltam..:DD Na de a lényeg,  h azért a többi barátomra is szakítottam időt..:DD
Nos, nagyjából ennyi, köszönöm mindenkinek, aki ma jó kedvre derített..:))

Remélem tetszett a poszt.:))
Puszii. Adruus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése