2012. október 15., hétfő

Egy kis tumblr

Sziasztok.! :D
Gondoltam posztolok mais valamit, és mivel rengeteg időt töltök el tumblr-n ( képeket nézegetek, reblogolok, stbstb..:D ), így arra jutottam megmutatom a saját tumblr-m és a kedvenceimet is.:))
Hát kezdjük is.:))

Nos én nem szoktam különösebben válogatni, hogy miket reblogolok, mármint nem törekszem az egyhangúságra, hogy passzoljanak egymáshoz a színek, azonos stílus legyen, stb. . hanem mindent amit meglátok, és tetszik egyből kiposztolom (színeset, feketét, fehéret, egyhangút, többszínűt) szóval akármit.:DD.:))

 itt egy kis ízelítő belőle:


my tumblr.:))


Na és most jönnek a kedvenceim.:D (vagyis a lényeg.) :DD


Femina Pulchra

http://femina-pulchra.tumblr.com/

Egyszerűen imádom a női ruhákat amiket kiposztol.:)) Gyönyörűek és csodás színekben pompáznak..:))



És a másik kedvencem, Adrikaa barátnőm tumblr-je.:DD Egyszerűen imádom a  színes dolgait, és HarryPotter fan létemre a rengeteg ilyen posztjait végképp nagyonszeretem.:D  <3
       adrii9.tumblr.com



Na mára ennyi.:D lessétek meg mindhárom tumblr-t.:DD
szerintem elégjók.^^

nacsóóók.:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése