2013. január 2., szerda

Fashion Club pótló

Ígértem nektek, az előző FC-os posztomban, hogy megmutatom az ajándékaim, mert akkor se időm, sem fényképezőm nem volt.. Szóval nővéremék gépével csináltam pár képet róluk.(Fuji)
Kezdem azzal, ami suliban történt. Utolsó nap, mikor mentem az osztály  felé, évfolyamtársaim vártak előtte (Liza, Dóri, Virág). Nagyon megleptek, és kicsit bántott is, mert én nem tudtam nekik semmit venni.. Lizától kaptam egy Milka csokit, és egy levelet.:) (ezt nem fényképeztem le..:D)

Dóritól egy hógömböt, és egy mogyorós csokit kaptam.




Virág pedig egy fára akasztható csokit hozott nekem Bécsből.
Gondoltam megmutatom nektek Bobit.:DDD Elég rossz a kép.:D
 Aztán, lezajlott az első megtartott óra, ami hál isten infó volt. A következő az iskolai ünnepség (a szokottnál is unalmasabb...), az utolsó pedig az osztályon belüli ajándékozás. Minden évben húzunk neveket, tehát nem volt új  a dolog. Én Danit húztam, vettem neki egy kis hóembert, rajzoltam neki egy Bob Marley karikatúrát, meg pár szaloncukrot raktam még a tasakjába.
Engem pedig Vili húzott, tőle egy naptárat, egy hógömböt,  egy fára akasztható szarvasos csengőt, és egy mandarint (amire először azt hittem narancs, amikor megettem tiszta ideg voltam...), kaptam.





 24.-én volt az otthoni karácsonyozás, anyuval, nevelőapámmal, nővéremmel és a barátjával.

Anyutól egy kiszínezős táskát (:D) kaptam, amit a DisneyChanel- en reklámoznak.
Nővéreméktől egy karkötőt, három ugyanolyan, de másszínű szivecskés fülbevalót, és egy nyakláncot kaptam.

Bocsi, a nyakláncot nem fotóztam le külön.:D

Az ezüstszínű fülbevalókat másik nővéremtől kaptam.:D

És az ezüstös fülbevalókon kívül még egy csomag hajgumit, és egy Milka karamellás valamit.:DD

Zolitól, (nevelőapám) közösbe kaptunk egy dartstáblát.
25.-én apcinál voltam, és mamámnál, tőlük pénzt kaptam, amiből majd korit meg ruhát szeretnék venni, mamáméból pedig közösen vettünk egy Remington hajvasalót.
Na azthiszem ennyi is volt.:)
Ti mit kaptatok karácsonyra?:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése