2013. január 1., kedd

Fashion Club

Azt beszéltük meg a lányokkal, hogy 2012 legjobbjairól írunk ma nektek. Mindenki arról, amiről szeretne. Na én hoztam nektek egy "vegyesfelvágottat".:D
Kezdem a filmekkel.
2012-ben megjelent, legjobb film(ek):
- Az igazi kaland-  Már nem is tudom ki ajánlotta, de ekem tetszik, egy szombat délutánra megfelelő     időtöltés. Röviden a történet: Egy családapa egyedül marad kamasz fiával és kislányával, de szeretne változtatni az életükön, ezért megvesz egy elhagyatott állatkertet, oda költöznek, és az állatokat is megtartja, örökbefogadja stb stb. A végén minden jóra fordul, és újra kinyit az állatkert.:D
- Amerika pite 4- A találkozó - Szerintem nem kell semmit hozzáfűznöm, eszméletlen jó..:D
- A holló - Edgar Ellen Poe írásai alapján gyilkolnak, brutálisan megölnek így egy anya- lánya párost, gyanúba keveredik Poe is. (Nem tudok erről többet írni, szerintem egyszerűbb ha megnézitek.)
- Ted - Valószínűleg a legtöbben ismerik a karácsonyi csoda szülöttjének, egy élő plüssmackó, és egy addig teljesen magányos kisfiú történetét. Életre szóló barátság, közben rengeteg humoros jelenet. Elég csúnyán beszélnek benne, úgyhogy ne kisgyerekekkel kezdjük el megnézni..:D
Nekem nagyjából ennyi a tavaly megjelent kedvenc filmek listája, bár ahogy most néztem vissza és megláttam a Silent Hill 2-t, az elsőreakcióm egy hatalmas ordítás volt, hogy SILENTHILL2 B*MEEEEG.!!!!!:O Szóval igen.. hatalmas horror fanatikus vagyok, tehát ezt most nézzétek el nekem, de meg kellett veletek osztanom.:D

2012- ben látott legjobb film(ek):
-Az árva- horror
-A 23-as szám - Aaaaa hát ezt imádom.:D Komolyan, szerintem nézze meg aki tudja.:)
asszem erről ennyit.:D

Az év legjobb zenéi:
-David Guetta ft. Ne-Yo- Play Hard
-David Guetta ft. Sia - She wolf
-Caramel- Jelenés (♥!!)
-Kávészünet - Párizsban járt az ősz
-Radics Gigi - Vadonatúj érzés

Kedvenc tv műsorom az évben:
Így jártam anyátokkal
Barátok közt

Legjobb baki(k) az évben:
-Szerintem a Hummeres Balatonon átkelést megkísérlő két idióta abnormális ötlete - hogy két TEREPJÁRÓVAL ( o.O ?!?!?!) ami vagy 4 tonna, 3x olyan nehéz, mint egy rendes személyautó, átkeljenek a Balaton túlpartjára - és annak kudarcba fulladása, tehát az autók beszakadása, mindenkiben mély nyomot hagyott. Bennem legalábbis mindenképpen. Már az ötletet sem értem. o.O

Sikerek:
Olimpiai helyezések, tehetségkutatók :D

Könyv:
SzJG - Aki olvasta, szerintem érti miért.:D

"Az év sztárja" - szerintem :
Kasza Tibi.. Egyértelmű.:DDDDDD



Na én ennyit tudtam nektek összekotorni, nézzétek meg a többiek munkáját is.:)


Ja, és boldog új évet mindenkinek.!!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése