2013. január 22., kedd

Fashion club

Sziasztok csajok.! Megírtuk a felvételit, reméljük jó is lett, de nem ez a lényeg, hanem, hogy Zsani visszaáll hozzánk.:) Úgy gondoltuk, ha már tél, legyen tél a téma is, így mindenki azt ír ma , amit szeretne veletek megosztani, ezekkel a hideg hónapokkal kapcsolatban.
Úgy döntöttem írok nektek egy vegyes posztot. Gondoltam először rátérek a ruhákra. Én kimondottan nem használok sokban különböző ruhákat, mint nyáron, maximum néha felveszek egy lábszármelegítőt (vagy nem is tudom hogy hívják.:DD) , meg ugye a télikabát.
Mániám a sál, mindenhol sálak vannak itthon is, pedig csak párat használok közülük. Régóta szeretnék egy csősálat, de még sose láttam sehol.:(




Akartam hozni nektek pár dekorációs ötletet, de nem igazán találtam, csak karácsonyiakat.:S
De amit találtam, azt mutatom is. :D





Ha lenne alkalmam időnként átfestegetni a falamat, biztos hogy festenék egy ilyen szarvasos képet
a falamra. De a szüleim sem díjaznák..:D
Egy hósprayvel egyébként rengeteg dolgot lehet csinálni, én például bevittem egy fenyőágat a szobámba, és lefújtam hósprayvel. Gyönyörű.:)
 A másik technikám, hogy mindent teleragasztok téli képekkel, telepakolok tobozokkal. :DD


Egyébként én imádom a telet, már ha esik a hó. .:))




Na tőlem ennyi telt ki, úgyhogy nézzétek meg a többiek posztját is, ha többet akartok olvasni.:DD


2 megjegyzés:

  1. Szép képek. Nekem ilyenkor előtérbe kerülnek a kötött dolgok.Minél melegebb annál jobb :)

    VálaszTörlés