2013. január 31., csütörtök

Fashion Club

Sziasztok.!:) Bocsi a csúszásért de nem gépezhetek, most is csak sunyiban vagyok itt.:DD
Szóval az e heti témánk különlegessé sikerült, egy afféle 'tag', mindhárman tettünk fel öt kérdést, és azokra válaszolunk.

1. Van olyan személy, akivel a blogolásnak hála nagyon jóban lettél? 
  Igazából a fc-os lányokkal egész jóba vagyunk, facebookon szoktunk csoportosan beszélgetni..:DD mással nagyon nem barátkoztam össze..

2.Szeretsz sminkelni?
  Mondhatjuk.. Szempillaspirált szoktam minden nap használni, néha szemhéjtust.. Amikor unatkozok, itthonra szoktam kísérletezni.:)

3.Melyik a kedvenc szemhéjfestéked?
  Nem igazán van ilyen, de talán az essence quattro, kék- fekete színei.

4.Milyen telefonod van?
  Nem tudom a nevét, valami alap LG.. de itt egy kép a fajtájáról.xd
 5.Szereted a fashion clubot?
  Igen, különben nem csinálnám..:D





1.Melyik az a kiegészítő, ami mindig rajtad van?
  Általában karkötőkkel televagyok, a nyaklánc is általában rajtam van, néha fülbevalók, bár ezeket mindig elhagyom.:s

2.Melyik a kedvenc ruhaboltod?
  Cosmos, vagy turkálók..:D Imádok turizni.. olyan jó érzés, amikor több ruhadarabot vehetsz 1-2ezer forintér..

3.Ha bemész egy áruházba, előre kigondolod, hogy mit veszel meg, vagy ami éppen megtetszik?
 
Általában van egy-két elképzelésem, de nem kimondottan azokat veszem meg.. mindig ami éppen szembejön, tetszik, és még az ára is kedvező..:D
4.Mi az amit általában megnézel egy másik emberen?
 Mostanában a cipők, de egyébként a szemet, hajat.:D

5.Mik azok a dolgok amik nélkül nem bírsz ki egy napot vagy hetet?
 Telefon, zene, és a barátaimmal beszélgetés.. Nem bírok ki nélkülük egy fél napot sem..:))

1.Mit tartasz a legrosszabb és legjobb tulajdonságodnak?
 A legrosszabb talán a túlzott féltékenykedés, barátokra meg mindenre, legjobb az, hogy mindent megteszek a barátaimért, megvédem őket amitől tudom, megadok nekik mindent amit tudok..

2.Mivel akarsz foglalkozni a későbbiekben? Van álom munkád?
 Az a legnagyobb álmom, hogy legyen egy saját éttermem, kinn Németországban.:) Most is a SÉF-et jelöltem elsőnek, szakács szak. Tehát mesterszakács szeretnék lenni, pluszba még egy fodrász szakma.:))

3.Hogy állsz a cipőkhöz, minél több annál jobb?
 Valahogy így vagyok vele, de mindig max 2-3 cipőm van, sosem tudok cipőt venni.:s4.Van kedvenc sorozatod?
 Így jártam anyátokkal.. PACSI.!:D

5.Kinek a bőrébe bújnál 24 órán át ha lehetne?
 Kat von D. :))) ♥


Nézzétek meg a többiek munkáját is.:))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése