2012. november 12., hétfő

#7 Fashion club- Állatminták

Sziasztok! Csatlakoztam a Fashion clubhoz, mert nagyon jó dolognak tartom, hogy minden héten más és más témákról írhatunk nektek, mindenki a saját szemszögéből..
Tehát ez itt a  7# Fashion club, de tőlem még csak az első ilyen posztot láthatjátok.:D
Az e heti témánk az állatminták.

Én alapvetően szeretem az olyan holmikat, amelyeken állatminták vannak. Régen hatalmas divat volt, mostanában a párduc/ leopárdminta a legelterjedtebb (legalábbis én majdnem csak ezekkel szoktam találkozni), de azért találunk mást is. Zsiráf mintás cuccokat még nem láttam.:o Lehet, hogy beteg ötlet de egy zsiráfmintás tornacsukát eltudnék magamon képzelni.:D Szeretem a pöttyös dolgokat, úgyhogy egy dalmataminta is egy cuki kis pulcsin nagyon bejönne, néhány mancsnyommal díszítve.:D [ még mielőtt bárki bármi rosszra gondolna, csak a mintája legyen dalmatás, imádom a kutyákat éppen ezért is viselnék valami kutyisat.:D nem bántjuk őket, csak ötletet lopunk.!!:D ] Egyébként lenne még pár ötletem, de hát most ezeket nem sorolom el..:DD Én COSMOSmániás vagyok, szóval elég sokat vagyok ott. Elég olcsó bolt, és jó holmikat lehet kapni. Ott rengeteg a különböző párducmintás cicanaci (fényes,matt, stb.stb.) , még anno én is ott vettem.:D
Nekem milyen állatmintás cuccaim vannak?



 Lila párducmintás sál- ne is kérdezzétek, de szerintem turis.:D

Párducmintás csőtopp- örökölt holmi




 Zebramintás (vagyis inkább már zebrás) pulcsi.- COSMOS
És a végére hagytam, mert nem látszik belőle semmi...Mindegy, a lényeg, hogy én tudom, hogy párducmintás cicanaci:D- COSMOS
A mérete ne tévesszen meg senkit, már csak itthonra használom mert ki lett hipózva véletlen a segge :ss meg amúgy is kinyúlt, plusz a hasam közepéig fel kell húzni, úgyhogy jobb nélküle az életem..:D De azért régen nagy kedvenc volt..:D


Bocsi a képminőségért, de a fotógépembe nincsenek elemek, az mp4em képeit nem ismeri fel a gép, úgyhogy telóval lett lekapva..:ss :D


Nézzétek meg a többiek munkáját is
Zsani
Sunny

Remélem tetszett.:D
xoxo: Adrus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése