2012. november 24., szombat

ABC Tag

Sziasztok.:)
Bikirablog- on találtam, ő pedig mástól és így tovább..:D Tudjátok, hogy megy ez...
ADDICTION- Függőség

Én azthiszem facebook függő vagyok.. Vagy csak gép.. Nem azt mondom, hogy nem bírnék ki egy hetet gép nélkül, csak már az életem részévé vált, hogy minden nap délutánonként a barátaimmal beszélgetek, chatelek, kamozok.. Ha jobban belegondolok nem is gép függőség, hanem a barátoké..:)

BLUE - What song do you listen to when you're feeling down? (Melyik dalt hallgatod, ha levert vagy?)

Igazából attól függ, mitől vagyok levert.. Ha valaki megbántott, általában jönnek a jó kis 30Y dalok...:) Ha csak szimpla rosszkedv, Adele, és minden lazább hangulatú, érzéssel teli dal. Ide csatlakoztatom ezt a videót.:) http://www.youtube.com/watch?v=Ywv3aq9s9sM

CUP - Do you drink Tea or Coffee? (Teát vagy kávét iszol?) 

Mindkettőt szoktam, de egyik sem rendszeres..:) A kedvemtől függ.

DOPEY - Tell an embarrassing story. (Mesélj egy kínos sztorit.)

Még egyszer talán 5.ben egy szinttel feljebbi teremben volt óránk..ott megcserélve vannak a wc-k.. Mármint a fiú és a lány. Automatikusan oda mentem be a barátnőmmel, ami lenn a lány wc..:D Gondolhatjátok hogyan nézett az éppen ott ácsorgó srác..:'D

ENGLISH - How many languages can you speak? (Hány nyelvet beszélsz?)  

Csak a németet beszélem, mint idegen nyelvet, és persze a saját, a magyar. Angolul tudok néhány alap mondatot, sok helyen rá vagyok szorulva, hogy tudjak némileg angolul. Szükségem is lesz rá a közeljövőben, ha a SÉF iskolát tervezgetem..:D
A francia és spanyol, illetve olasz nyelvet is szívesen megtanulnám.:)


FEAR - Tell three fears. (Mondj három félelmet.) 

1.Para attól, hogy akár most is itt áll mögöttem valaki..
2.Pókok:DDD
3.Valami lények megjelenése, mint pl a Legenda vagyok c. filmben..:D


GAME - What was the last board game you played? (Mi volt az utolsó társasjáték, amit játszottál?) 

Fuu ha én azt tudnám.:oo Bár azthiszem magyarkártya, ha az társasjátéknak számít..:'D

HARRY POTTER - What was the last book you read? (Mi volt az utolsó könyv, amit olvastál?) 

Most csütörtökön vettem ki Leiner Laura- A Szent Johanna Gimi c. könyv első részét a könyvtárból, mert rengetegen ajánlották. Már több mint a felénél járok. IMÁDOM!!

INJURY - Have you ever walked into a glass door? (Beleestél valaha egy üvegajtóba?)  

Bele még nem estem, de persze mentem már neki.. Mint ahogyan villanyoszlopnak, táblának, és embereknek.:D

KISS - Who's your biggest celebrity crush? (Ki a legnagyobb híres crush-od, "szerelmed" ?) 

Talán egy kicsit Josh Hutcherson, Daniel Radcliffe, és Ryan Reynolds..:) Bár sosem voltam oda igazán egy hírességért sem annyira, hogy szerelmes legyek belé.:D De ha lennének olyanok, nagyjából őket mondanám.

LOVE - Do you believe in marriage? (Hiszel a házasságban?) 

Hiszek.!! Én egy csodálatos házasságban fogok élni, már meg is van kivel:33 Jó, tényleg vicces, hogy már most tervezgetem a társas életemet, de minden okom meg van rá egy ilyen srác mellett.:)

MONEY - What would you do with 1 million dollars? (Mit tennél 1 millió dollárral?)  

Először is, kifizetném apukám hitelét, és felújítanánk a házát, de csak annyira, amennyire rászorul. Másrészt a mamámat segíteném ki vele, És vennék magunknak egy házat. A maradékot tartalékolnám, abból vásárolgatnék, kölcsön adnék annak, aki rászorul a családban..:) 

NAUGHTY - Tell three things that your parents disapprove of. (Mondj három dolgot, amit a szüleid helytelennek tartanak.) 

Ok nélküli hiszti, csavargás (pedig az nálam nagyon ritka, hogy megyek valahova..) , túlzott pénzköltés.:D


OOPS - What is one thing you'd like to change? (Mi az az egy dolog, amit meg szeretnél változtatni?)  

A bőrömet.!!:ssss

PICTURE - Post a pic of your lovely face. (Kép a bájos arcodról.) 



Ez a legfrissebb..:)

QUALITY - Name three of your favourite blogs. (Nevezz meg hármat a kedvenc blogjaid közül.)  

Nincs körülöttem más, csak az áldott csönd

RAPUNZEL - Name three Disney movies that you adore. (Nevezz meg három Disney filmet, amit imádsz.) 

Azt hiszem Ariel, Aladdin és Herkules.. De a Disneyért nem vagyok annnyira oda..:D
STAR-SIGN - When's your birthday? (Mikor van a szülinapod?) 

Március 16.

TEACHER - What do you aspire to be? (Mi akarsz lenni?) 

szakács, illetve fodrász. még erősen gondolkozom, melyiket válasszam, mert akkor az iskolát is el kell időben döntenem..

UNITE - Do you sponsor a cause? (Szponzorálnál egy ügyet?) 

Attól függ, mi lenne az..:) De például egy állatmenhelyt szívesen.:)

VARSITY - Do you play/watch sport? (Játszol/Nézel sportot?) 

aerobik. Régen röplabdáztam, most már csak hobbi szinten. Nem szeretem nézni.

XYLOPHONE - Do you play an instrument? (Játszol hangszeren?) 

Sajnos nem, de régóta vágyam a dobolás.

YELLOW - What's your favourite colour? (Mi a kedvenc színed?) 

Mindenek előtt a kék és a türkiz.:))
de nézzétek meg az előző posztom...:)))


ZOO - What is your favourite animal? (Mi a kedvenc állatod?) 

Az itthoni, a macska. Meg úgy általában is a macska..:D  macskásnéni



Valami egyezik?:D
Töltsétek ki ti is, ha megtetszett.:))

Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése