2012. november 19., hétfő

Álom cipőtár

Bizonyára mindenkinek van egy álom cipőtára, ami tele van azokkal a cipőkkel, ami tetszik neki. Na, én összegyűjtöttem nektek néhány képet, hogy miből is állna az én álom táram.. Azt hiszem ha milliomos lennék, és betévednék egy Deichmann üzletbe, nem sok cipő maradna ott..



Szerintem magáért beszél..
Még sose vettem bakancsot. Azt hiszem ezzel kezdeném..

Hiba? nincs. Kék, ízléses, gyönyörű. 

Sweetdream..

Egyszerű és nagyszerű..

Akár őszi, akár alkalmi kis bokacsizma.(L)

Azok a karikák.(K)

Kell ilyen is.

Élénk szín, jó szabás, Szeretlek.!!

Gut.Besser.Am besten.!!!

Szőrmés, meleg, szeretnivaló.

Schön.

(L)

Egyszerű, sportszerű.

Csatos.Lapos.

Egyetlen gyönyörű balerinacipő.<3

Magas, fekete csizma.

Egyszerű, combo mindennel.

Fekete, magas talpú bokacsizma.

Masnis, barna.

Egyszerű, mégis nőies.

Fekete, magas, fűzős csizma.

Szürke egybetalpú.(L)

Álom magassarkú. Gyönyörű, hibátlan. És akciós a Deichmannba!!!!:D


Na, nekem nagyjából ennyi. És nektek?;)
xx. Adrus


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése