2012. november 16., péntek

Boldogság

Jaj, hogy boldogságot mondtam volna? elnézést.. elírtam..


Bár már megszoktam, de folyamatosan előjön, hogy mindennek én vagyok az oka, én vagyok a probléma. DE MÉGIS MIÉRT?
Rendben, én sem vagyok tökéletes.!! De ismerem a hibáimat. Kijavítom őket, próbálok mindent megtenni ellene..
Már mióta átkerültem ebbe az iskolába, azóta én vagyok az, akit okolnak, akármi van. Most is valahogy így.. Féltékenység? Rendben...kis mértékben elfogadott.. De hogy ezért utáljon meg egy lány, aki 2 napja még azt mondta, hogy nekem adná a szívét ha valami bajom lenne..?! Szerintem nem túl logikus. Akit szeretsz, abban megbízol.. Ha nem, akkor ezt egész eddig színlelted..

Ebből jön, hogy valami csodálatos napom volt ma. gondolhatjátok.... Kiutál az osztály. Nem baj, megszoktam, tényleg.. Túlélem. erős leszek. Mint ahogy mindig.

Hoztam néhány inspirációs képet, és egy dalt, ami szinte évek óta mindig eszembe jut, ha rossz kedvem van.  































30y - Ül és vár Hogyha az életben, boldog akarsz lenni, csinálj zenekart és hogyha, abból nem lesz semmi.. Vegyél magad mellé egy kutyát vagy macskát társnak, mert nem beszél vissza egy ilyen háziállat..:)

Na mára ennyi.:) Hétvégén nem leszek itthon, úgyhogy maximum vasárnap este kaptok egy gyors posztot.:))
XX.: Adrus






3 megjegyzés:

  1. Engem feldobtál a képekkel,olyan szép hangulatuk van.
    Az embereket meg sajnos nem lehet megérteni. Sok csalódás vár rád/rám még az életben.
    30y meg nagyon LIKE!!!

    VálaszTörlés
  2. na, örülök hogy tetszik.:)) sok csalódás, és sok-sok öröm.:)))
    már csak 1 év van vissza ebből a botrányos iskolából ..:))
    utána mindennek vége.:D
    énis imádom.<3<3

    VálaszTörlés
  3. Ha valaki 2 nap alatt ilyen gyökeres véleményváltoztatást visz véghez az valószínű felszínes és nem is kell vele foglalkozni, sőt jobb ha kibukik és hamar tovább lehet rajta adni. ^^
    Ez a szám meg nagyon jó! :)

    VálaszTörlés